washingtonpost.com  > World > Americas > South America > Venezuela > Post

CORRECTIONS

Wednesday, November 17, 2004; Page A02

In some editions Nov. 16, an article about the Fairfax Board of Supervisors was mistakenly accompanied by a photograph of Mel Riddle, principal of J.E.B. Stuart High School, and the caption misidentified him as Superintendent Jack D. Dale.

A Nov. 15 article on D.C. United incorrectly said Peter Nowak is Major League Soccer's first former player to coach a team to a championship. Frank Yallop was the first.


Mel Riddle

_____Desde Washington_____
Discreet Charm of the Status Quo: In Venezuela, citizens are caught between the benefits and perils of both change and stability.
_____From Venezuela_____
Video: Footage From Venezuela (The Associated Press, Aug 16, 2004)
Turnout Massive In Venezuela's Vote on Chavez (The Washington Post, Aug 16, 2004)
Chavez Upbeat Before Historic Vote to Oust Him (The Washington Post, Aug 13, 2004)
Building Loyalty and a Legacy (The Washington Post, Aug 12, 2004)
More News

The Nov. 14 Travel Q&A column said travelers can fly from Dulles International Airport to Caracas, Venezuela, on United Airlines. United does not fly to Caracas. American, Continental and Delta offer connecting service from Dulles to Caracas.

A Nov. 14 Outlook article incorrectly identified Marshall Wittmann. He is no longer a senior fellow with the Hudson Institute; he is now a senior fellow at the Democratic Leadership Council.

The performances by the Alexandrov Red Army Chorus and Dance Ensemble, originally scheduled for Nov. 17 and 18 and listed in the Nov. 14 Sunday Source, have been canceled.

Huntingtown High School's volleyball coach was misidentified in a Nov. 13 article appearing in the D.C. and Maryland editions of the Sports section. The coach's name is Cheryl Lord.

In a Nov. 8 article, the Business Roundtable and Humana were incorrectly described as clients of Jack Abramoff, former lobbyist for the firm of Greenberg Traurig LLP, in 2003. The firms are clients of Greenberg Traurig. The error resulted from inaccurate information on a Web site operated by the U.S. Senate that contains required disclosure reports submitted by registered lobbyists.


© 2004 The Washington Post Company