CORRECTIONS

Saturday, January 7, 2006

A Jan. 6 correction incorrectly said that the University of Maryland men's basketball team will play Duke on Jan. 11 at College Park. The game will be in Durham, N.C.

* * *

A Jan. 6 article incorrectly described the sponsorship of an annual Florida conference attended by private Medicare contractors and Medicare officials. The meeting is sponsored by the contractors themselves, not their trade group.

* * *

A Jan. 5 Sports article misstated the record of the University of Texas football team. The Longhorns are 13-0, not 12-1.

* * *

A Jan. 4 Business article and a Jan. 5 correction on the appointment of Richard F. Zannino as chief executive of Dow Jones & Co. incorrectly characterized the time frame when national ad pages in Barron's declined by 30 percent. That figure applies only to November 2005 compared with November 2004. National ad pages from January 2005 to November 2005 dropped 13 percent.

* * *

A Dec. 26 article misstated the accreditation of Web journalist Bill Roggio when he was embedded with U.S. Marines in Iraq. He was accredited by the Weekly Standard. The article said that Roggio was embedded with the Marines at the time of publication, but Roggio had returned to the United States. The article also described Roggio as a retired soldier; he served four years on active duty and two years with the National Guard, which is short of the 20-year minimum for retirement.

* * *

A Dec. 23 article incorrectly said that the former formal name of Hecht's was the Hecht's Company. The department store chain was known as the Hecht Company.

The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.

View all comments that have been posted about this article.

© 2006 The Washington Post Company