CORRECTIONS

Network News

X Profile
View More Activity
Thursday, September 21, 2006

· The Steven Pearlstein column in the Sept. 20 Business section incorrectly described Saatchi & Saatchi chief executive Kevin Roberts as Australian. He is from New Zealand.

· The Sept. 19 Federal Diary column incorrectly reported data from a survey of 846 federal executives. Of the 233 executives who reported having received additional job responsibilities, 82 percent said they did not receive a corresponding pay increase.

· A Sept. 17 Business article incorrectly said that the federal Pension Benefit Guaranty Corp. had a $23 billion shortfall. It should have said that in 2000, the pensions insured by the PBGC had an estimated shortfall of $23 billion.

· A Sept. 1 article incorrectly listed several Republicans as having called for an Internal Revenue Service investigation into the tax-exempt status of the NAACP. Named were Sens. Lamar Alexander (Tenn.) and Susan Collins (Maine); Rep. Jo Ann S. Davis (Va.); and former representatives Larry Combest (Tex.), Joe Scarborough (Fla.) and Robert L. Ehrlich Jr. (Md.). The lawmakers forwarded complaints and requests for an investigation from constituents to the IRS.


© 2006 The Washington Post Company

Network News

X My Profile
View More Activity