Corrections


(Getty Images)

Network News

X Profile
View More Activity
Wednesday, June 17, 2009

-- An image of a painting used to illustrate a book review in the June 14 Outlook section was printed in reverse. The painting, Henry Mosler's "The Birth of the Flag," is printed correctly here.

-- A June 16 A-section article incorrectly said that a column in Israel's Haaretz newspaper was written by Palestinian Authority President Mahmoud Abbas. It was written by a Haaretz columnist.

-- A June 16 Economy & Business article on the stock market incorrectly said that Federal Reserve Chairman Ben S. Bernanke would release details of the administration's plans to reform financial regulation. Those plans are expected to be announced today by President Obama.

-- A June 15 Page One article about the Iranian election incorrectly said that the Guardian Council is selected by the supreme leader and the head of the judiciary. Six of the council's 12 members are appointed by Iran's supreme leader, Ayatollah Ali Khamenei. The remaining six are nominated by the judiciary and must be approved by Parliament.

-- The Big Money column in the June 7 Business section incorrectly said that a court had approved Google's settlement of a lawsuit over its book-scanning project. Final approval is pending.

The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.


© 2009 The Washington Post Company

Network News

X My Profile
View More Activity