CORRECTIONS

Network News

X Profile
View More Activity
Tuesday, September 22, 2009

-- In the Sept. 21 A-section, a graphic obscured several lines of text in an article on Project Sapphire, which involved the removal of highly enriched uranium from Kazakhstan in 1994. The article, an excerpt from David E. Hoffman's book "The Dead Hand: The Untold Story of the Cold War Arms Race and Its Dangerous Legacy," can be read in its entirety online at http://www.washingtonpost.com/the-dead-hand.

-- The Sept. 20 special edition of Book World incorrectly referred to David A. Taylor's "Success: Stories" as nonfiction. The book is a collection of short fiction. Also, Taylor was incorrectly described as a Virginia resident; he lives in the District.

-- A Sept. 19 Washington Business article about how military suppliers may fare under a new U.S. missile policy incorrectly said that an airborne laser program from Boeing had been canceled. The program has been cut back, but it has not been canceled.

-- A Sept. 18 Page One article about the community organizing group ACORN incorrectly said that a conservative journalist targeted the organization for hidden-camera videos partly because its voter-registration drives bring Latinos and African Americans to the polls. Although ACORN registers people mostly from those groups, the maker of the videos, James E. O'Keefe, did not specifically mention them.

-- A Sept. 18 Weekend review incorrectly referred to an album by the group A Hawk and a Hacksaw as "Deliverance." The title is spelled "D?livrance."

-- A Sept. 10 Style article on the 2009 Kennedy Center honorees incorrectly said that opera singer Grace Bumbry has lived in Salzburg, Austria, since the late 1980s. In addition to Salzburg, she has lived in Lugano, Switzerland; New York City; St. Louis; and the District.

The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.


© 2009 The Washington Post Company

Network News

X My Profile
View More Activity