Post Politics
New home.
Still the best political coverage.
CORRECTIONS

Corrections

Network News

X Profile
View More Activity
Tuesday, June 22, 2010

-- A June 20 Sports article about former University of Kentucky basketball player John Wall, who is expected to be chosen by the Washington Wizards as the first pick in the NBA draft, incorrectly referred to Tonya Pulley as Wall's stepsister. She is his half sister.

-- The Philip Kennicott column in the June 20 Arts and Style section, about architect Michael Graves's "Revealing Culture," a Smithsonian Institution exhibition dedicated to the work of artists with disabilities, incorrectly said that the Smithsonian hired Graves's firm to design the exhibition. Graves was hired by VSA, the International Organization on Arts and Disability.

-- The Tracee Hamilton column in the June 19 Sports section, about Washington Nationals pitcher Stephen Strasburg, incorrectly referred to former Houston Astros pitcher J.R. Richard as deceased. Richard, whose record for most strikeouts in a pitcher's first three starts was broken by Strasburg, is alive.

-- A photo caption with the Federal Diary column on the June 18 Federal Worker page, about the House's approval of the Government Efficiency, Effectiveness and Performance Improvement Act, misidentified Rep. Henry Cuellar (D-Tex.), a co-sponsor of the bill, as Rep. Edolphus Towns (D-N.Y.), the chairman of the House Oversight and Government Reform Committee, who was quoted praising the measure.

-- A list of contacts with a June 14 Metro article on D.C. group homes misspelled the name and e-mail address of the contact person at the D.C. Department of Youth Rehabilitation Services. She is Linda Harllee Harper, and her e-mail address is linda.harlleeharper@dc.gov.

-- A June 10 Metro article about the defeat of Fairfax County Supervisor Pat S. Herrity in the Republican primary in Virginia's 11th Congressional District incorrectly referred to that seat, held from 1995 to 2008 by Republican Tom Davis, as a Virginia House of Delegates seat. It is a seat in the U.S. House of Representatives.

-- A preview of the Republican primary for governor in South Carolina in the June 6 A-section incorrectly said that "several men" have alleged that one of the candidates, state Rep. Nikki Haley, committed adultery in affairs with them. Two men have made such an allegation.

The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can: E-mail corrections@washpost.com. Call 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. The ombudsman, who acts as the readers' representative, can be reached by calling 202-334-7582 or e-mailing ombudsman@washpost.com.


More in the Politics Section

Campaign Finance -- Presidential Race

2008 Fundraising

See who is giving to the '08 presidential candidates.

Latest Politics Blog Updates

© 2010 The Washington Post Company

Network News

X My Profile
View More Activity