CORRECTIONS

Corrections

Network News

X Profile
View More Activity
Saturday, August 21, 2010

-- An Aug. 18 Page One article about the verdict in the corruption trial of former Illinois governor Rod Blagojevich incorrectly said that Blagojevich (D) was impeached last year by the Illinois Senate. The state Senate held an impeachment trial, but it was the state House that voted to impeach Blagojevich.

-- In some editions, an Aug. 15 Metro article about a fire the previous day in the 1400 block of F Street NW incorrectly said that the blaze was brought under control in minutes. In fact, the fire continued to flare occasionally before power was cut off and it was extinguished, which took about an hour.

-- A Local Digest item in the Aug. 13 Metro section incorrectly said that a man was found with gunshot wounds at 16th Street and Mozart Place NW. There is no such intersection; Mozart Place runs parallel to 16th Street one block west. The man was later reported to have been found in the 2500 block of Mozart Place.

-- A timeline of fatal plane crashes involving politicians, with the continuation of an Aug. 11 Page One article about the crash death of former senator Ted Stevens (R-Alaska), misstated the date of the 1996 crash that killed Commerce Secretary Ronald H. Brown. He died on April 3, not Aug. 3, of that year.

The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can: E-mail corrections@washpost.com. Call 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. The ombudsman, who acts as the readers' representative, can be reached by calling 202-334-7582 or e-mailing ombudsman@washpost.com.


© 2010 The Washington Post Company

Network News

X My Profile