A lawsuit accusing Xerox Corp. of fraud on a defense contract was filed by Martin E. O'Malley on behalf of the U.S. government, not by the government as reported in an article yesterday. The Justice Department has not decided whether to participate in the lawsuit.

Bobbie Kilberg, a Republican candidate for the Virginia Senate from the 32nd District, was misquoted in yesterday's Voters' Guide in the Virginia Weekly. A sentence in her statement on local education should have read, "More state tax dollars must be returned to our area in order to maintain and enrich our high standards of education."

The address for Grevey's Restaurant was incorrect in the May 28 Virginia Weekly. The correct address is 8130 Arlington Blvd.

The time for the McLean High School graduation June 11 was incorrect in yesterday's Virginia Weekly. The time is 7:30 p.m.

An item in some editions of yesterday's Maryland Weekly gave an incorrect time for the distribution of government surplus food in Prince George's County. The food will be distributed 10 a.m. to 7 p.m. on Wednesday and Thursday.

A story in Monday's Washington Business failed to state that Cynthia Wein, who had been named membership director of Great Inns of America, also will continue as chairman of her firm, Creative Planning International, a meeting planning and marketing consulting firm.

Because of a production error, the credit on the movie production shot on page 20 of Washington Home yesterday did not appear. It should have read Kerry Hayes/Twentieth Century-Fox.