An article yesterday incorrectly described GOP presidential candidate Lamar Alexander's position on teacher unions. Alexander proposes freeing public schools from union regulations, but would not support abolishing unions.

An article Sunday on Olympics ticket licensee David Elmore mischaracterized the financial status of General Tours when it was purchased by Elmore. The company was not bankrupt.

An article yesterday incorrectly reported that Iranian President Mohammed Khatemi's visit to Italy this week is the first to the West by an Iranian leader since 1979. Khatemi visited the United Nations in New York in September, and former Iranian president Ali Khamenei visited the U.N. in 1987.

Attorney Robert Kimmitt's name was misspelled in an article Tuesday about Wilmer, Cutler & Pickering's decision to represent companies accused of exploiting forced labor during the Nazi era. The story also misstated Kimmitt's connection to Krupp AG, a German conglomerate. He represents Krupp, but does not sit on its board.

A chart accompanying a Feb. 22 article on Yugoslav President Slobodan Milosevic incorrectly stated the number of Serbs expelled by Croatian forces from Krajina in 1995. An estimated 150,000 Serbs were expelled.

CLARIFICATION

An article yesterday said Robert Luskin was a lawyer for the Laborers International Union of North America before serving as an internal union prosecutor rooting out mob influence. His previous legal work for the Laborers was restricted to representing it in negotiations with the Justice Department that led to establishment of the current self-policing program.