An article yesterday about a California ballot initiative on same-sex marriages incorrectly identified the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints.

The Washington Home Design and Furniture Show will not take place this year at the Washington Convention Center. The event was mistakenly listed in the Plan Ahead feature of yesterday's Weekend section.

A Style story Thursday about media coverage of the Internet incorrectly reported the World Wide Web address of www.slashdot.org.

An article Thursday incorrectly described a woolly mammoth carcass extracted from the Siberian tundra as an "intact specimen." The Discovery Channel, which funded and publicized the expedition, said yesterday the mammoth's head had been removed separately and taken to a laboratory for analysis.

The Winkler Botanical Preserve in Alexandria comprises 43 acres, and the land underlying Millbrook Apartments, built in 1996 by Mark Winkler Cos., was not part of the preserve, which was established in 1979. An article in last Saturday's Apartments section incorrectly reported the size of the preserve and what land the apartments were built on.

CLARIFICATION

The Back Channels column on Thursday's Federal Page ambiguously referred to who was seeking $30 million in compensation for the bombed El Shifa pharmaceutical plant. It was the plant's owner, Saudi businessman Salah Idris, not his lawyer, Laurence Tribe.