Articles on Dec. 31 and Jan. 4 about a trial in Montgomery County Circuit Court over the diabetes drug Rezulin incorrectly said the case was the only Rezulin lawsuit in the Washington region. The case, Shaw v. Warner-Lambert Co., is the first in the region to go to trial.

The photo of Marine Sgt. Eric Davis that appeared on the front page of the Jan. 4 Style section should have been credited to "CBS Evening News" rather than CBS Television News.

A Jan. 3 Metro article misidentified the government agency that controls advertising in bus shelters in the District. The agency is the D.C. Division of Transportation, a part of the D.C. Department of Public Works.

A Dec. 23 article incorrectly reported where the Richards Group advertising agency is located. It is in Dallas.


A Jan. 3 article incorrectly implied that Princeton University does not have an African-American studies program. It has had one since 1969.

A Jan. 1 article on PCB pollution in Anniston, Ala., mentioned a lawsuit scheduled to go to trial Monday. The defendant in that lawsuit is Solutia Inc., the company formed when the former Monsanto Co.'s chemical operations were spun off in 1997. The current Monsanto Co., which produces agricultural products, has no role in the litigation.