A photo caption May 13 about Virginia eugenics victim Rose Brooks incorrectly stated the year she was expelled from school. Brooks was asked to leave in the fifth grade.

Insider-trading information in the May 13 Washington Business section misstated the number of CoStar Group Inc. shares currently owned by Frank A. Carchedi, the company's chief financial officer. Carchedi owns 5,670 shares.

The Media Notes column in the May 13 Style section mentioned an apology by the editor of the Bremerton, Wash., Sun for printing a wire story on Navy sailors and exhausted prostitutes in Australia. Contrary to the Sun's published apology, which called it an Associated Press report, the article was by the Australian Associated Press.

The cost of a Kenya safari was listed incorrectly in the May 12 Travel section. The correct price of the 2Afrika safari mentioned in the What's the Deal? column is $2,097 per person, based on double occupancy and including airfare from Washington. Details are available at 877-200-5610 or www.2afrika.com on the World Wide Web.

A Sunday Briefing item in the May 12 Business section incorrectly identified the firm that agreed to purchase Arthur Andersen's consulting practice. It is KPMG Consulting. KPMG LLP, a different firm that focuses on accounting, is negotiating to hire Andersen audit partners and employees in several western cities.

The Week Ahead column in the Sunday Briefing also incorrectly combined information about two separate conferences this week dealing with economic literacy. The National Conference on Economic Education's National Summit on Economic Literacy began yesterday and continued today at the National Press Club. On Thursday, the Treasury and Education departments are to sponsor their Financial Education Roundtable at the Treasury Department, featuring Treasury Secretary Paul H. O'Neill and Education Secretary Roderick R. Paige.

A photo caption on the cover of the Apartment Living section on May 11 incorrectly identified the couple sitting in their rooftop garden. They were Joe and Linda Keyser.

In an article and accompanying information in the May 11 Real Estate 2 section, the Lee Boulevard Heights neighborhood was in some instances misidentified as Lee Heights Boulevard. Also, a box that accompanied the story should have said that at the time of publication, one house was for sale and another was under contract.