A June 13 article incorrectly reported that the Association of American Medical Colleges in the past has opposed restrictions on residents' working hours. The organization has opposed legislation that would mandate restrictions.

A June 13 article about rising insurance rates in Washington incorrectly described the status of George Washington University's policy. Cuts in coverage and increases in premiums have been proposed by GWU's insurer to take effect July 1, but the school continues to negotiate for more favorable quotes.

A June 13 article on delays in writing new policies for District police on the use of force incorrectly reported the number of people shot and killed by D.C. police in 1998. It was 12.

E-peopleserve was incorrectly described in a June 13 Sports article on the World Cup. The company is a provider of human resources outsourcing services.

An article in the June 13 Alexandria Arlington Extra incorrectly reported the age range for children eligible to attend Cherrydale United Methodist Church's vacation Bible school. The school is open to children ranging from 4-year-olds through fifth-graders. The registration deadline is today.

A June 13 article in Style incorrectly stated the lineage of Charles F. Adams. He was a direct descendant of John Quincy Adams.

The Deborah Madison cooking demonstration at Sur La Table in Arlington on June 17 costs $55. The price was listed incorrectly in the June 12 Food section.

A June 11 article about the federal case against Zacarias Moussaoui incorrectly reported U.S. prosecutors' actions regarding another alleged member of the Sept. 11 conspiracy, Ramzi Binalshibh. Prosecutors have listed Binalshibh as a supporting conspirator in their indictment of Moussaoui.

An article in the June 11 Business section incorrectly said that the conservative political magazine the American Spectator is defunct. For the past two years, the monthly has focused on high-tech and economic issues rather than politics. It will soon revert to a political journal.