A headline was incorrect on a July 17 article about the capital murder trial of Larry "Bill" Elliott in Prince William County. It is the defense's contention that Elliott had no involvement in the slaying of a Woodbridge couple.

A July 17 Federal Page article incorrectly stated that whistle-blower Hugh Kaufman filed his retaliation complaint against the Labor Department. Kaufman filed his complaint with the Labor Department and against the Environmental Protection Agency.

A July 15 Style article about eating while driving misstated a market research firm's findings on how often Americans eat behind the wheel. NPD Group's latest survey indicates 15 meals a year.

In a July 14 article about a commemoration of the 1,200-mile journey Mormon pioneers took from Illinois to Salt Lake City, the year of the journey was misstated. It took place in 1846.

An article in the July 13 Business section incorrectly stated that Treasury Secretary Paul H. O'Neill attended a Fannie Mae-Freddie Mac news conference July 12.

A July 12 Business article should have said a voluntary cost-cutting program by employees at WebMethods was aimed at boosting the company's earnings per share, not its share price, by a penny. The article also should have stated that WebMethods' customers, not its investors, were satisfied if the company could deliver a relatively quick return on investment in its software.

A July 17 article mischaracterized a remark by Federal Reserve Chairman Alan Greenspan. He was referring to accountants, not chief executives, when he said he was wrong to believe that the marketplace and government regulatory agencies would be enough to keep them honest.

A July 17 Style article about the 100th anniversary of air conditioning misidentified the institution where Richard DiDio works. He is an associate professor at La Salle University in Philadelphia.