A Feb. 2 Style article about a proposal by WETA-FM management to drop classical music programming misstated the frequency of another classical radio station in Washington. WGMS is at 103.5 FM.

A Coming and Going item in the Jan. 30 Travel section incorrectly said that aviation consultant Darryl Jenkins is director of the Aviation Institute of George Washington University. He is a visiting professor at Embry-Riddle Aeronautical University in Daytona Beach, Fla.

A Jan. 29 article on the discovery of human remains in Georgetown misstated the boundaries of an old Presbyterian cemetery that was located on the present-day site of Volta Park. The site is bordered by 33rd, 34th and Q streets and Volta Place NW. At the time of the cemetery's existence, Volta Place was known as Q Street, and today's Q Street was called R Street.

A Jan. 24 Washington Business article incorrectly described Computer Sciences Corp. as the winner of a computer systems contract with the U.S. Patent and Trademark Office. Computer Sciences Corp. and Raytheon Co. will compete for work under the contract.

A Jan. 22 Metro article about the cause of the Jan. 10 crash of a medevac helicopter near the Woodrow Wilson Bridge incorrectly identified the plane that crashed into a Queens neighborhood in 2001 as an Airbus A30-600. It was an A300-600.