A graphic accompanying a Feb. 24 article incorrectly indicated that a Social Security plan offered by Robert M. Ball does not include private accounts. The proposal includes a voluntary personal account that could supplement Social Security. Workers could opt to send an additional 2 percent of their wages to a private account administered by the government.

Clear Channel Communications announced that the company and Howard Stern agreed to withdraw lawsuits and claims for damages filed in connection with the company's decision to drop Stern's show. A Feb. 24 Business in Brief item incorrectly said that financial terms of the agreement were not disclosed.

A Feb. 23 article about a faculty meeting at Harvard University included a quote from physics professor Daniel S. Fisher that was misreported by the Harvard Crimson, the only news organization permitted to attend the meeting. The Crimson has since corrected the quotation and reported that Fisher said: "For the good of Harvard, Lawrence Summers should resign. Or the Corporation -- who have shown shockingly little interest in what has actually been going on -- must fire him. We cannot wait for irreparable harm to be done to this great institution."

A Feb. 22 Sports photo caption incorrectly identified Howard High School relay runner David Duran as Chris Brewington in the 4x200 relay race during the Maryland 3A/2A/1A indoor track state championships at the Prince George's Sports and Learning Complex on Feb. 21. Pictured was David Duran, not Chris Brewington.

A Feb. 18 column in KidsPost incorrectly said that NASCAR teams often use one engine to qualify for a race and another engine for the race. A 2002 rules change requires drivers in Nextel Cup races to use the same engine for both or be penalized. Daytona 500 drivers may change engines until their final practice run. The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.