A front-page photo in some Feb. 25 editions of deer romping in Purcellville was incorrectly credited. The photo was taken by staff photographer Rich Lipski.

The Feb. 25 Names & Faces column in Style misattributed the following quote to former Watergate investigator Terry Lenzner, who is alleging to "60 Minutes" that the Watergate burglary was undertaken to find out whether Democrats knew of a bribe paid to Richard M. Nixon by Howard Hughes: "If I were the recipient of $100,000 in cash, the possibility that that may surface, it would bother me." The quote should have been attributed to onetime Hughes employee Robert Maheu, who also said, "I think so," in response to correspondent Lesley Stahl's query about whether that led to Watergate.

The D.C. Lottery Mid-Day Lucky Numbers published in the Feb. 25 Metro section were incorrect. The correct numbers are 6-8-2.

Donna Britt's Feb. 25 column should have stated that the Imani Winds concert on Thursday, March 3, will be held at the Mansion at Strathmore Hall, not the new concert hall.

In a Feb.18 Weekend section article on Teenbeat Records, one of the bands on the label was misidentified. Ian Zack and Tim Moran's group is called Thirsty Boys.

A Feb. 11 Sports article misspelled the name of Washington Nationals season ticket customer Don Marlais as Don Malais.

A Feb. 7 Metro article reported that Rafed al Janabi, an Iraqi immigrant and U.S. soldier, had been waiting for nearly two years for a security check to be completed to become a U.S. citizen. After the article was published, a spokesman for U.S. Citizenship and Immigration Services said Janabi's initial application for citizenship, filed in September 2002, was rejected in April 2004 because he had not disclosed past criminal charges. Court documents show that a criminal case against Janabi was dismissed in 2002 and later expunged from his record. After his citizenship application was rejected, Janabi immediately reapplied and is awaiting the results of a new security check, the agency spokesman said. Officials at the agency did not mention these facts when they were asked about Janabi's case before the article's publication.