A Feb. 27 article about possible compromises in the debate over individual investment accounts for Social Security incorrectly described President Bush's proposal. Workers younger than 55 who opted to participate in the program would be able to divert up to 4 percent of income subject to Social Security taxation into individual investment accounts beginning in 2009.

A photo caption Feb. 27 accompanying a story about a town hall meeting with Rep. Thomas M. Davis III (R-Va.) misspelled the same of Robert Nicklas of the American Federation of State, County and Municipal Employees.

A graphic accompanying a Feb. 25 article on the U.S.-led coalition in Iraq failed to include Spain in a list of countries that have left the coalition.

A Feb. 15 Business article inaccurately reported that Wal-Mart is considering building a store in Upper Marlboro. The proposed site is at the intersection of the Capital Beltway and Ritchie Marlboro Road.

A Metro story Feb. 11 misidentified the medical director of the emergency room at Washington Hospital Center. His name is Jeff Dubin.

The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.