A March 11 article on former White House counselor Karen P. Hughes misstated the title of her memoir. It is "Ten Minutes From Normal," not "Ten Minutes From Nowhere."

A March 11 Metro article on the drunken-driving case of Washington Redskins player Sean Taylor misspelled the name of a Fairfax County General District Court judge. The judge in the case was Mitchell I. Mutnick, not Nutnick.

A March 11 Business article misspelled the name of a Boeing Co. spokeswoman. She is Anne Eisele, not Eisle.

A photo caption with a March 10 Style article misidentified a temple in the film "Art of Indonesia: Tales From the Shadow World." The photo showed the Prambanan Temple, not the Borobodur Temple.

A March 10 Sports article about boxer Riddick Bowe obtaining a license to fight in Washington was incorrectly credited. It was written by Jake Schaller. The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.