An article April 20 on the election of Pope Benedict XVI misspelled the name of Honduran Cardinal Oscar Andres Rodriguez Maradiaga in some editions.

In an April 20 article about U.S. soccer player John Harkes, the name of the 1950 World Cup star he portrays in a new movie was misspelled. He is Ed McIlvenny.

The name of a Web log maintained by a founder of CatholicExchange.com, Mark Shea, was incorrectly reported in an April 20 article. The correct title is "Catholic and Enjoying It!"

The value of stakes races at Pimlico was incorrect in the April 19 Sports section. In eight weeks of racing, Pimlico will offer 26 stakes races worth a total of $4 million.

An April 19 Business article on a new long-range wireless technology called WiMax incorrectly said the technology can operate at frequencies that are not regulated by the Federal Communications Commission. The FCC regulates the entire wireless spectrum, but requires licenses for using only some portions of it. Future WiMax products may be able to use licensed and unlicensed portions of the spectrum.

An April 19 Metro story about Fairfax County's fiscal 2006 budget misstated some elements of the spending package. The $3 billion budget represents an increase in general fund spending of 5.7 percent. The increase in county funding to schools is 8.2 percent.

An April 16 Business article incorrectly reported what share of the market for erectile-dysfunction drugs belongs to Cialis. The drug has 22 percent of all sales. The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.