A June 6 Washington Business article about Debra L. Lee, the new chief executive of Black Entertainment Television, incorrectly said that the Black Family Channel is headquartered in Raleigh, N.C. It is based in Atlanta.

In some editions, a June 5 Style article about Asra Nomani, a Muslim author and feminist, misspelled the name of Sohail Chaodhry, religious coordinator at the Islamic Center of Morgantown, a mosque in West Virginia.

A June 5 Arts article incorrectly identified Michael Patrick King as the creator of "Sex and the City." King was an executive producer of the series; Darren Star was the creator.

A June 4 article about an appeals court ruling that overturned Virginia's ban on a certain abortion procedure incorrectly stated that Gov. Mark R. Warner (D) vetoed the law in 2003 and was overridden by the legislature. Warner amended the law, and his amendments were rejected by the legislature.

A photo caption with a June 1 Metro article incorrectly identified Fairfax County Supervisor T. Dana Kauffman (D-Lee) as an aide to Maryland Gov. Robert L. Ehrlich Jr. (R). The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.