A July 7 Metro article incorrectly referred to a Capitol City Little League all-star team for this summer. The league had not named such a team because there was no D.C. Little League tournament this summer, according to the commissioner, Ann Kane. The two players featured in the article played for the Yankees team in the league.

The Names & Faces column in the July 7 Style section gave an incorrect age for Monaco's Prince Albert II. He is 47, not 37.

A July 2 Style article about media reports on Sandra Day O'Connor's resignation from the Supreme Court incorrectly identified a spokesman for Fox News. He is Paul Schur, not Peter Schur.

The Fast Forward column in the June 19 Business section incorrectly described a Web browser for Mac OS X called Camino. That program is based on an earlier Internet application, Mozilla, not on Firefox.

CLARIFICATION

A photograph accompanying a June 25 Sports article about Washington Nationals players' cars being broken into at RFK Stadium during a 10-day road trip showed two unidentified security employees of Contemporary Services Co. working at the stadium. The California-based company provides security services at the stadium on game days but was not providing security during the road trip when the break-ins occurred. The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.