An Aug. 15 Business article about Capital One Financial Corp. misspelled the company's name in some references.

An Aug. 14 Metro article about the arrest of Julia Barber misstated the scheduled date of her hearing before the D.C. mental health commission. The hearing is scheduled for today, not Thursday.

An Aug. 12 article about indicted lobbyist Jack Abramoff misstated the year in which accountants detailed some of his high spending on his car, his driver and other items. It was 2002, not 1992.

An Aug. 12 Business column about the vacant site adjacent to George Washington University Hospital misstated its size. The plot is 2.6 acres, not 10 acres.

An Aug. 7 article about a boom in uranium mining incorrectly said that Nucla, Colo., took its name from its role in nuclear physics. The name was created by settlers who built the town as a nucleus for scattered farms and ranches. The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to corrections@washpost.com or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.