In a graphic with a Sept. 14 Business article on the economic impact of Hurricane Katrina, production data for oil and natural gas were transposed. Oil production in the Gulf of Mexico was down 56 percent from normal levels, and gas production was off 37 percent.

A Sept. 13 article about R. David Paulison, the new acting director of the Federal Emergency Management Agency, incorrectly said that he was formerly president of the International Association of Fire Fighters. He was president of the International Association of Fire Chiefs.

A photo caption with a Sept. 13 article about objections to the Group of Eight's debt-relief plan for poor nations incorrectly identified German Chancellor Gerhard Schroeder as president.

The In Session column on the Sept. 13 Federal Page incorrectly identified Sen. Charles E. Grassley (R-Iowa) as a Democrat.

An On the Board item in the Sept. 13 Sports section incorrectly described Westfield High School in Chantilly as a second-year school. The school opened in 2000.

A Sept. 12 article misspelled the name of the amphibious assault ship serving as a command center for Hurricane Katrina recovery efforts. It is the USS Iwo Jima, not the Iowa Jima.

A Sept. 12 article incorrectly said that the Washington Redskins and the Washington Nationals did not post updates of each other's scores throughout their games the day before.

At RFK Stadium the Redskins updates appeared on the auxiliary scoreboards, located on the first and third base lines, and at FedEx Field the Nationals scores ran on the main scoreboard.

A Sept. 11 article about a family of hurricane evacuees relocating to Texas misidentified the employer of one of the evacuees. It is Sysco Corp., not Cisco Food Service.

A Sept. 11 Metro article about the preservation of a heron rookery on Potomac Creek incorrectly described the group Save Crow's Nest as made up of supporters of Stafford County Supervisor Kandy Hilliard (D). The group is nonpartisan and has not endorsed either candidate in the Aquia District race, in which Hilliard is running against Paul Milde (R).

The credit for a photograph of Ms. Wheelchair America 2005, on Page 6 of the Sept. 11 issue of the Magazine, was omitted. The photo was by David Deal.

A Sept. 5 Sports article incorrectly said that Baltimore Orioles pitcher Rodrigo Lopez pitched a perfect game through 42/3 innings against the Boston Red Sox the day before.

Lopez was perfect through 32/3 innings, and the first hit he allowed was to David Ortiz, not Trot Nixon.