The headline on an Oct. 6 article about the guilty plea of Defense Department analyst Lawrence Franklin, which said "Defense Analyst Guilty in Israeli Espionage Case," was incorrect. Franklin pleaded guilty to conspiring to communicate secret information and holding classified documents at his West Virginia home. He was not facing a specific charge of espionage. A Page One reference to the article also incorrectly referred to the case as an espionage case. In addition, although Franklin said in court that he had passed information to an Israeli official, the court documents filed with his plea did not name Israel, and no Israelis have been charged.

An Oct. 6 article about energy legislation pending in the House misstated the role of William Becker. He represents the interests of state and local air pollution authorities from across the nation.

A headline on an Oct. 6 Federal Page article incorrectly referred to an incident in Yemen as occurring in Africa. Yemen is in Asia.

An Oct. 6 Metro article about a teach-in at George Mason University to protest the treatment of a student there misstated who had yelled at the student, Tariq Khan. Khan said he was yelled at by a man he believes was another student and a man who said he was a Marine. He was not yelled at by a recruiter.

An Oct. 6 Business article on broadband Internet access being offered over power lines in Manassas misstated the price of the offering from Communications Technologies Inc. The company is selling residential service for $28.95 a month.