An Oct. 31 article on I. Lewis "Scooter" Libby incorrectly identified Paul D. Wolfowitz as a former undersecretary of state; he was an assistant secretary of state. The article also incorrectly said that Libby was first told about Valerie Plame's CIA affiliation by Vice President Cheney.

An Oct. 30 article on Democrats' efforts to change their presidential primary schedule incorrectly identified Debbie Dingell as a lobbyist for General Motors Corp. She is a GM executive.

An Oct. 29 Metro article about bidders for the Washington Nationals incorrectly identified Eric H. Holder Jr. as a former U.S. assistant attorney general. Holder served as deputy attorney general.

An Oct. 28 Business article about XM Satellite Radio's third-quarter earnings referred to Jonathan Jacoby, a Banc of America Securities analyst, as Jason Jacoby.

An Oct. 23 Travel article gave an incorrect flying time for United Airlines' nonstop service from Washington Dulles International Airport to the island of St. Thomas. It is 3 hours 53 minutes, not 2 hours 46 minutes. The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can send an e-mail to or call the main number, 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved -- National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. In addition, the ombudsman's number is 202-334-7582.