●An Oct. 10 Page One article about the U.S. government buying outdated, costly and buggy technology incorrectly said that CGI Federal, a contractor working on the government’s new health-care Web site, had a sole-source contract with the Department of Health and Human Services. In fact, multiple bidders competed for that contract. The article also misstated the name of a Washington-based group that represents government contractors. It is the Professional Services Council, not the Professional Services Industry Council.

The Washington Post is committed to correcting errors that appear in the newspaper. Those interested in contacting the paper for that purpose can:

E-mail: corrections@washpost.com.

Call: 202-334-6000, and ask to be connected to the desk involved — National, Foreign, Metro, Style, Sports, Business or any of the weekly sections. Comments can be directed to The Post’s reader advocate, who can be reached at 202-334-7582 or readers@washpost.com.